hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اقدامات شهرداری منطقه هفت قم در عید سعید غدیر خم

قم|اقدامات شهرداری منطقه هفت قم در عید سعید غدیر خم

شهردار منطقه هفت قم، اقدامات این منطقه را در برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه عید سعید غدیر خم تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ مجید متین‌فر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، برخی از اقدامات شهرداری منطقه هفت قم را در برگزاری مراسمات و ویژه برنامه‌های این ایام تشریح کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم، آماده باش کلیه نیروهای خدمات شهری این منطقه در شب و روز عید سعید غدیر خم و انجام امور خدماتی نظیر شستشوی میدان آستانه و میدان بزرگ امام خمینی را از جمله اقدامات انجام شده این منطقه دانست و افزود: به همین مناسبت المان غدیر در سطح میدان آستانه با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قم تهیه و نصب شده است.

وی نظارت، کنترل و همکاری با ۱۵ ایستگاه صلواتی مردمی اطراف حرم مطهر از دیگر برنامه‌های منطقه عنوان کرد و گفت: همکاری در تأمین آب شرب ایستگاهای صلواتی اطراف حرم مطهر و بلوار پیامبر اعظم نیز توسط نیروهای این منطقه انجام شده است.

متین‌فر هماهنگی و همکاری با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در جهت اجرای ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر خم را نیز یادآور شد و گفت: اقدامات لازم جهت خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در کاروان دسته شادی در شب عید و همچنین راهپیمایی بزرگ غدیر؛ از حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران در روز عید انجام شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به آماده‌سازی فضای شهری مطلوب برای گرامیداشت عید بزرگ شیعیان از آذین‌بندی، ریسه‌کشی و چراغانی سطح منطقه و به ویژه محدوده اطراف حرم مطهر و کاشت گل‌های فصلی در باغ‌راه بهار و میدان آستانه همزمان با دهه ولایت خبر داد و افزود: با هماهنگی مجموعه ترافیک شهرداری قم، در راستای کنترل ترافیک سطح منطقه و تسهیل تردد وسائل نقلیه ساماندهی خودروهای حاشیه پارکینگ بلوارزائر وپارکینگ شرقی نیز انجام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد